fredag den 6. februar 2015

En dejlig eftermiddag

Det var slet ikke planen at jeg skulle i haven men pludselig var jeg der alligevel. Med + grader og helt stille vejr måtte jeg lige lave lidt.


Udsigten fra mit køkkenvindue og alt det mere eller mindre væltede stritværk var ved at irritere mig.

Selvfølgelig skal det finpudses men alt det der er væk er jeg fri for til foråret.

Jeg måtte lige ned og kigge til den Ungarske Anemone som stod med knopper før vi fik vinter.

Den største knop er meget tæt på at åbne sig
 
Før det blev vinter gravede jeg et lille stykke op og satte i drivhuset og den står med blomster nu.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej Rita
    Du er ikke et hak bedre end mig :o) Kan vi så få den sne væk så vi kan komme i haven og få klippet lidt i stritværket :o)
    God weekend
    Kh Linda

    SvarSlet
  2. Også god weekend til dig Linda. Her er det meste sne væk men nu skulle det vist blæse et par dage.

    SvarSlet