tirsdag den 3. februar 2015

En heldig kartoffel

Jeg har altid ønsket mig en rigtig chaufførtaske, mælkekusketaske eller noget i den stil, til vekselpenge når vi er på plantemarkeder.


Er den ikke bare fin?

At den så har tilhørt en af de rare 'bussemænd' fra den gang jeg tog bussen på arbejde gør bestemt ikke noget.
 
 

 

Jeg var faktisk ikke klar over at de kan låses men det kan de...med den sødeste lille nøgle

 

Tænk at en drengepige som mig som hader tasker, kan blive så glad for en gammel taske, men det er jeg altså.

Plantemarkeder kom bare an, mig og min taske er bare så klar.

 

 

3 kommentarer:

  1. Den er bare fed Rita, den forstår jeg godt du er glad for. Og så er den fra de tider hvor man bare kunne lave den slags. :0) Kh Linda

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den bare fin Rita, den passer perfekt til dig. Glæder mig til at handle med dig på plantemarkedet på Gimsinghoved i Struer :-)
    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fed, tillykke med den! sådan en vil jeg også gerne eje engang, og jeg elsker tasker:-)
    Kram og hilsner fra Anette

    SvarSlet